Главная | Реєстрація | Вхід | RSSЧетверг, 28.03.2024, 17:35

МОО "Харцызская средняя школа с углубленным изучением иностранных языков № 26

Меню сайта
Наш опрос
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 159
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Дистанційна освіта

 

Сайт МХК(нажми на слова МХК) - Лиходей Т.Г.       

Завдання з української літератури для учнів 6 класу

 «Загадково прекрасна і славна давнина України»

Різнорівневі завдання.                  Варіант   1

Рівень І                                                 0,5 б

1.Історична подія – перемога козаків над військом польської шляхти у 1630 році під Переяславом була покладена в основу твору:

А) Т. Шевченка «Тарасова ніч»      б) Т.Шевченко «Іван Підкова»

В) П.Чубинського «Ще не вмерла Україна»

г) М.Вороний «Євшан-зілля»

2. В якій пісні дівча, йдучи до села, несла червоний мак?

А) «Ой біжить, біжить мала дівча»            б) «Ой вінку, мій вінку»

В) «На долині туман»                                  г) «У ржі на межі»

3. Поема  як літературний жанр – це твір:

А) великий віршований твір, у якому змальовується характер, визначні події в житті людей;

Б) написаний у формі звертання однієї людини до інших;

В) в основі  сюжету якого лежить гострий непримиренний життєвий конфлікт, який здебільшого закінчується смертю героя;

Г) фольклорного походження на легендарну чи історичну тему.

4. Укажіть, у яких календарно-обрядових піснях найчастіше уславлюється людська праця:

А) у веснянках;  б) у купальських піснях;   в) у жниварських піснях.

5. Укажіть, яким талантом наділив Бог дівчину-Україну з народної легенди:

А) співочим даром;   б) чудовим умінням танцювати;  

в) умінням прекрасно вишивати.

6. Укажіть,у яких календарно-обрядових піснях найчастіше висловлюються мрії про щасливе минуле, бажається добра й усіляких гараздів людям:

А) у колядках і щедрівках; б) у веснянках;  в) у жниварських піснях

7.Укажіть, як ставився князь Володимир до полоненого половецького хлопчика з поеми М.Вороного «Євшан-зілля»:

А) як до ворога;  б)як до сина

в) був байдужий і не згадував про нього

8.Укажіть, про які походи запорожців ідеться в поемі Т.Шевченка «Іван Підкова»:

А)про похід на невольницький ринок у Кафу;

Б)про морський похід у Цареград                     в)про походи проти польського короля.

Рівень ІІ

  1. Що, на ваш погляд, зумовило популярність стрілецьких пісень? Власну думку вмотивуйте, посилаючись на відомі вам пісенні твори.
  2. Обгрунтуйте призначення і популярність пісень календарно-обрядової поезії літнього циклу. Відповідаючи звертайтеся до вже відомих вам пісень.
  3. Що поєднує народну легенду про дівчину-Україну, яку Господь наділив піснею, з «Молитвою» О.Кониського?  

4. Про що мріяв козак у творі Т.Г.Шевченка «Думка»?

5. Назвіть відомі вам пісні календарно-обрядової поезії весняного циклу.

6. Яка роль книжки в житті людини.

7. Що таке анафора?

8.Опишіть обряд колядування та щедрування за вивченими колядками та щедрівками.

«Загадково прекрасна і славна давнина України»

Різнорівневі завдання.                  Варіант   2

Рівень І                                                 0,5 б

1.Гетьман Трясило – головний герой твору:

А)Т.Шевченко «Думка»   б) Т.Шевченко «Таррасова ніч»      в)М.Вороний «Євшан-зілля»

2.Пісня «Маяло житечко, маяло» належить:

А)до літературних;    б)до жниварських;     в)русальних;    г) до веснянок.

3. Урочиста, похвальна пісня, в якій возвеличується якесь явище, особа, подія називається:

А) історичною;     б) стрілецькою;          в) гімном;           г) народною.

4. Укажіть, які народні пісні, крім загального значення, мають ще й конкретне, ужиткове, тобто призначені для якоїсь конкретної життєвої ситуації:

А) русальні пісні;          б) колискові пісні;                в) стрілецькі пісні.

5.Укажіть, у яких календарно-обрядових піснях пора року виступає в якості головної дійової особи:

А) у колядках і щедрівках;    б) у веснянках;   в) у жниварських піснях.

6. Укажіть, які пісні мають виразно патріотичні мотиви, носять героїчний, стверджувальний характер:

А) стрілецькі;    б) жниварські;                     в) колискові.

7.Укажіть, про яке історичне минуле говорить Т.Шевченко у поемі «Тарасова ніч»:

А)про боротьбу з турками;          б) про боротьбу з печенігами та половцями;

В) про боротьбу з половцями.

8.Укажіть, чим зміг посланець розбудити пам’ять полоненого ханського хлопчика з поеми М Вороного «Євшан-зілля»:

А)пахощами трави;       б) колисковою піснею;     в) рідною мовою.

Рівень ІІ                   1б

1.Чого бажала мати своїй дитині, співаючи їй колискову?

2. Назвіть відомі вам пісні календарно-обрядової поезії літнього циклу.

3.У чому головна думка стрілецької пісні «Ой у лузі червона калимна похилилася» С.Чарнецького і Г.Труха?

4.Що таке рефрен?

5. У русальній пісні «Ой, біжить, біжить мала дівчина» русалка дала дівчинці завдання. Яке завдання і як дівчинка його виконала?

6.Які пісні належать до зимового циклу? Що їх об’єднує? Доведіть це на прикладах вивчених творів.

7.Визначіть головну ідею твору М.Вороного «Євшан-зілля».

8.До чого закликає П.Чубинський у творі «Ще не вмерла Україна»? Свою відповідь обгрунтуйте.

 

Літературний диктант за темою «Гумористичні твори»

  1. Як називається гостре висміювання, критика чогось або когось, поведінки, тощо?
  2. Про що йдеться? Доброзичливий, жартівливий сміх, що допомагає виправити певні вади людського характеру, недоліки поведінки.
  3. Як називається невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту, що маж сюжет і мораль?
  4. Як називається повчальний висновку кінці байки?
  5. Про що мріяли Іван і пан, коли б кожний із них мав поле (С. Руданський «Пан та Іван в дорозі»)?
  6. Чим пан та Іван схожі  між собою за характером (С. Руданський «Пан та Іван в дорозі»)?
  7. Хто такий свекор у родинному житті?
  8. До чого схиляла мати Василька (С. Васильченко «Свекор»)?
  9. Чому після батькової розмови Василькові перехотілося одружуватися (С. Васильченко «Свекор»)?
  10. Про які звичаї та обряди української родини згадується в оповідання С. Васильченка «Свекор»?
  11. Чому мати не давала Семенові поснідати (С. Васильченко «Бусурмен»)?
  12. Чим мати лякала хлопчика (С. Васильченко «Бусурмен»)?
  13. Чим хотів хлопчик покарати матір (С. Васильченко «Бусурмен»)?
  14. Про яке диво розповів Васі його друг (за гуморескою «Чудо в черевику» С. Олійника)?
  15. Хто такі Шаляпін і гиря, про яких згадується у гуморесці «Ля-ля-ля» С. Олійника?
  16. Про кого йдеться в гуморесці «Ля-ля-ля!»: « цей – несе його, мов гирю, і за собою тягне дріт»?
  17. Проти чого  виступає сатирик С. Олійник у гуморесці «Ля-ля-ля!»?
  18. Що висміюється у гуморесці «Найважча роль»П. Глазового?
  19. Яка важлива проблема підіймається у гуморесці «Заморські гості» П. Глазового?
  20. Хто такий Тарас Бульба, про якого згадує у своїй гуморесці П. Глазовий?

Завдання з української мови для учнів 6 клас

6 клас

1 варіант

1. Зробити синтаксичний розбір словосполучень.

                              який?

 Наприклад:  білий     сніг   - прост., імен.

Читаю мовчки –

Білосніжна скатертина –

Надзвичайно гарний –

Думатиму про вас –

2. Підкреслити в реченні усі члени  та дати повну його характеристику.

Тече туман у берегах ріки. _______________________________________________

____________________________________________________________________

Учітеся, брати мої, думайте, читайте!______________________________________
______________________________________________________________________
3. Підкреслити в реченнях однорідні члени  та узагальнювальні слова

 ( якщо є), вставити пропущені розділові знаки.

  • У гущавині молодого гілля ціла орда усілякого птаства чижі кропив’янки горлиці горобці.
  • І сніг і цвіт і дощ і град я спраглим серцем все приємлю.
  • Все в золоті каштани й вербняки Святошин і Печерськ і Позняки.
  • Мине все на світі і злочин і лють лиш праця одна не минає.

4. Підкреслити у реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.

  • Бувай здорова дівчино чорноброва!
  • Україно Ти моя молитва!
  • Та чого ж ти жовтий клене зажурився?
  • Сьогодні я прийшов до вас у гості мої густі зелені верболози.

5. Підкреслити у реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.

  • Я мислю отже існую.
  • Я мабуть таки дочекаюсь бо для чого так вперто чекать?
  • Здається зрозуміло це і просто.
  • По-моєму сьогодні вперіщить добряча злива.

6. Підкреслити у реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.

  • Прийшла пора  грибів і журавлів, вдягнувся у кирею ліс. -_________________
  • Жити – значить любити.- _____________________________________________
  • Я люблю читати , вишивати, танцювати  і веселитись. - ___________________

Перелік рекомендованих сайтів

Тема

Адреса

1.

Лексика

http://pravila-uk-mova.at.ua

 

2.

Словотвір

http://shkolnik.in.ua

 

3.

Іменник.

http://pravila-uk-mova.at.ua

 

4.

Прикметник

http://pravila-uk-mova.at.ua

http://linguist.univ.kiev.ua

 

5.

Числівник

http://pravila-uk-mova.at.ua/index/chislivnik/0-12

http://shkolnik.in.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=474&Itemid=571

6.

Займенник

http://linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/zaimen/zaimvid.htm

Завдання з алгебри для учнів 9 класу

9 клас алгебра

Числові послідовності

Дайте відповіді на запитання:

1.    Наведіть приклади послідовностей.

2.    Що називається арифметичною прогресією? Наведіть приклади арифметичних прогресій.

3.    Як знайти різницю арифметичної прогресії?

4.    Сформулюйте властивості арифметичної прогресії.

5.    Запишіть формулу n-го члена арифметичної прогресії.

6.    За якими формулами можна знайти суму перших п членів арифметичної прогресії?

7.    Що називають геометричною прогресією?

8.    Як знайти знаменник геометричної прогресії?

9.    Сформулюйте властивості геометричної прогресії.

10.    Запишіть формулу п-го члена геометричної прогресії.

11.    За якими формулами можна знайти суму перших п членів гео-метричної прогресії?

  1. За якою формулою можна знайти суму нескінченної геометрич¬ної прогресії зі знаменником | q | < 1 ?

 

Математичний диктант:  « Висловлювання істинне чи хибне»

1.В арифметичній  прогресії  2,4; 2,6;… різниція дорівнює 2   

2.В геометричній прогресії 0,3; 0,9;… третій  член дорівнює 2,7

3. 11-ий член арифметичної прогресії, у  котрій  а1= -4,2; d= 0,4 дорівнює 0,2.

4. Сума 5 перших членів геометричної прогресії,    у якої   b1=1; q=-2,                     дорівнює 11.                                                                                           

5.Послідовність чисел, кратних 5,   є  геометричною  прогресією                                                                                                                                                                         

6. Послідовність степенів числа 3 -  це арифметична прогресія.                                                               

 Тестові завдання за темою

 1)Знайдіть різницю арифметичної прогресії:7;4;1…

а)-3;      б)3;      в) 1OLE-объект;     г)-1.

2)Знайдіть сьомий член арифметичної прогресії: -5;-3;-1;…

А)5;       *б)7;        в)3;        г)1.

3)Знайдіть четвертий член геометричної прогресії:  bOLE-объект=-1;   g=-2

А)2;            б)4;       в)-16;   *г)8.;  

4)Знайдіть суму перших  семи членів арифметичної прогресії: -5;0;5;….

1 ) 0;          2 )  70        3)  90;        4) 50.

5)Знайдіть суму перших чотирьох членів геометричної прогресії: -;4;2;…

1) 5.   2) -15;        3) -10;         4) 10;    

6)Знайдіть суму нескінченої геометричної прогресії: 12;4; OLE-объект;….

А)18;       б)12;        в)36;    г)27.   

7)Який номер числа -32 у арифметичній прогресії: аOLE-объект=-8;   d=-2,4.

А)10;    * б)11;     в)9;   г)12

8) Запишіть число у вигляді звичайного дробу: 5,(53)

А)5OLE-объект;     *б)5OLE-объект;     в)5OLE-объект;   г)5OLE-объект.  

9)Знайдіть перший член геометричної прогресії, якщо bOLE-объект=192; g=2

А)6;   б)-3;  *в)3;  г)4.     

10) Між числами 4 та 64 поставте число, яке разом з ними утворювало б геометричну прогресію.

А) 16;      б) 12;    в)8;   г)32    

11) Людям, що копають яму,пообіцяли за перший метр заплатити 50 грн., а за кожний послідуючий метр на 30грн. Більше. Скількі коштів вони отримують за копання 5 метрів ями?

А)520;    б)650;   В)550;  Г)600

Практичні завдання за темою

1.    Знайдіть номер члена арифметичної прогресії (OLE-объект), який до­рівнює 7,3, якщо a1 =10,3, d = -0,5.

Відповідь: 7

2.    Між числами 2,5 і 20 вставте два таких числа, щоб вони ра­зом із даними числами утворювали геометричну прогресію.

Відповідь : 5,10.

3.    Знайдіть суму всіх натуральних чисел, більших за 100 і мен­ших за 200, що кратні 6.

Відповідь : 14850

4.     Три числа становлять арифметичну прогресію. Знайдіть ці числа, якщо відомо, що їх сума дорівнює 27, а при зменшен­ні на 1, 3 і 2 відповідно вони утворюють геометричну про­гресію.

Відповідь: 13, 9, 5 або 4; 9; 14.

 

Завдання з алгебри та початків аналізу для учнів 10 класу

 

 

тригонометричні рівняння презентація from iri23shka

АЛГЕБРА 10 КЛАС

Тема: Тригонометричні рівняння

 

         Короткі теоретичні відомості

 

Рівняння

Розв’язання

1

sin x = a

| a | ≤ 1, x = (-1)OLE-объектarcsin a + πn, n є Z

2

sin x = 0

x =  πn, n є Z

3

sin x = 1

x = OLE-объект+ 2πn, n є Z

4

sin x = - 1

x = - OLE-объект+ 2πn, n є Z

5

sin x = - а

| a | ≤ 1, x = (-1)OLE-объект arcsin a + πn, n є Z

6

cos x = a

| a | ≤ 1, x = ± arccos a + 2πn, n є Z

7

cos x = 0

x = OLE-объект+ πn, n є Z

8

cos x = 1

x =  2πn, n є Z

9

cos x = - 1

x =  π + 2πn, n є Z

10

cos x = - а

| a | ≤ 1, x = ± (π - arccos a) + 2πn, n є Z

11

tg x = a

x = arctg a + πn, n є Z

12

ctg x = a

x = arcctg a + πn, n є Z

13

tg x = - a

x = - arctg a + πn, n є Z

14

ctg = - a

x = π - arcctg a + πn, n є Z

 

 Тренувальні вправи

 

         1).    Розв’язати рівняння:

OLE-объектcosOLE-объектx + cos x - OLE-объект= 0.

         2).    Розв’язати нерівність:

sinOLE-объект(OLE-объект + 2x) < OLE-объект.

 

         3).   Розв’язати нерівність:

OLE-объектsin х - cos x > 0.

         4).   Розв’язати систему рівнянь:

           cos x  cos у = 0,75;

           sin х  sin у = 0,25.

 

         5).  Розв’язати рівняння:

1 -  cos x - OLE-объектsin OLE-объект= 0.

         6).  Розв’язати нерівність:

tg (OLE-объект - 3х) + OLE-объект≥ 0.

         7).  Розв’язати рівняння:

OLE-объект= 0.

         8).  Розв’язати систему рівнянь:

          cos x   + sin у = 1;

           х  + у = π.

 

         9).  Розв’язати нерівність:

4sin OLE-объект∙ cos  OLE-объект ≤ - 1.

         10).  Розв’язати систему рівнянь:

    sin х  sin у - cos x  cos у = - 1,

     sin х  cos у - cos x  sin у = OLE-объект

 

         11).  Розв’язати нерівність:

     sin 3х  cos у - cos 3x  sin у ≤ OLE-объект.

         12).  Розв’язати систему рівнянь:

       cos x  + cos y = 1,

       х  + у = 2π.

 

         13).   Розв’язати рівняння:

2 + cosOLE-объектx = 2 sin x.

        

         14)  Розв’язати рівняння:

OLE-объект= 0.

 

Розв'язати рівняння:

 

1).   2sin x – 1 = 0.

2).   sin(4x - OLE-объект) = - OLE-объект.

3).  cos(x – 2) = - OLE-объект.

4).  sin 2x = - OLE-объект.

5).  tg (x + 2) = 0.

6). 4 sin x cos x = 1.

7).   2sin x – 1 = 0.

8).   sin(4x - OLE-объект) = - OLE-объект.

9).  cos(x – 2) = - OLE-объект.

10).  sin 2x = - OLE-объект.

11).  tg (x + 2) = 0.

12). 4 sin x cos x = 1.

13).   2sin x – 1 = 0.

14).   sin(4x - OLE-объект) = - OLE-объект.

15).  cos(x – 2) = - OLE-объект.

16).  sin 2x = - OLE-объект.

17).  tg (x + 2) = 0.

18). 4 sin x cos x = 1.

 

 

Завдання з математики та фізики (учитель Прочна О.А.)

Клас

Предмет

Тема

Завдання

5

математика

Дiлення на десятковий дрiб

§41-вивчити. Розв’язати № 1437(сер.р.), 1474,№1478 (дост.р.)

7

алгебра

Спосб пiдстановки

§27-вивчити. .Розв’язати №1087  (р.А), №1100 (р.Б)

7

геометрiя

Коло i трикутник

§ 19-вивчити. Розв’язати№562, №563(р.А), № 575(р.Б)

7

фiзика

Зображення, яке дає лiнза. Оптична сила лiнзи.

§24,25-вивчити. Стор.127-   завд.  1-5

8

фiзика

Випаровування та конденсацiя

§57,58-вивчити. Розв’язати впр.34,№1(р.А), №3(р.Б)

9

фiзика

Активнсть радонуклiдiв. Йонзуюча дiя радіоактивного випромiнювання

§36.Вiдповiдати на питання

10

фiзика

Перший закон термодинамiки

§34. Вiдповiдати на питання

11

фiзика

Елементарнi  частинки. Методи реєстрацii   iонзуючого випромiнювання

§59,60. Вiдповiдати на питання

 
 
Часы
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
  • Сайт учителя информатики и математики Алдошиной А. В.
  • Сайт учителя начальных классов Свеженко А.А.
  • Сайт учителя МХК Лиходей Т.Г.
  • Сайт музыкальное искусство
  • Архив записей

    Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz