Главная | Реєстрація | Вхід | RSS | Четверг, 28.03.2024, 17:35 |
МОО "Харцызская средняя школа с углубленным изучением иностранных языков № 26 | |
Вітаю Вас Гость |
|
Дистанційна освіта
Сайт МХК(нажми на слова МХК) - Лиходей Т.Г. Завдання з української літератури для учнів 6 класу «Загадково прекрасна і славна давнина України» Різнорівневі завдання. Варіант 1 Рівень І 0,5 б 1.Історична подія – перемога козаків над військом польської шляхти у 1630 році під Переяславом була покладена в основу твору: А) Т. Шевченка «Тарасова ніч» б) Т.Шевченко «Іван Підкова» В) П.Чубинського «Ще не вмерла Україна» г) М.Вороний «Євшан-зілля» 2. В якій пісні дівча, йдучи до села, несла червоний мак? А) «Ой біжить, біжить мала дівча» б) «Ой вінку, мій вінку» В) «На долині туман» г) «У ржі на межі» 3. Поема як літературний жанр – це твір: А) великий віршований твір, у якому змальовується характер, визначні події в житті людей; Б) написаний у формі звертання однієї людини до інших; В) в основі сюжету якого лежить гострий непримиренний життєвий конфлікт, який здебільшого закінчується смертю героя; Г) фольклорного походження на легендарну чи історичну тему. 4. Укажіть, у яких календарно-обрядових піснях найчастіше уславлюється людська праця: А) у веснянках; б) у купальських піснях; в) у жниварських піснях. 5. Укажіть, яким талантом наділив Бог дівчину-Україну з народної легенди: А) співочим даром; б) чудовим умінням танцювати; в) умінням прекрасно вишивати. 6. Укажіть,у яких календарно-обрядових піснях найчастіше висловлюються мрії про щасливе минуле, бажається добра й усіляких гараздів людям: А) у колядках і щедрівках; б) у веснянках; в) у жниварських піснях 7.Укажіть, як ставився князь Володимир до полоненого половецького хлопчика з поеми М.Вороного «Євшан-зілля»: А) як до ворога; б)як до сина в) був байдужий і не згадував про нього 8.Укажіть, про які походи запорожців ідеться в поемі Т.Шевченка «Іван Підкова»: А)про похід на невольницький ринок у Кафу; Б)про морський похід у Цареград в)про походи проти польського короля. Рівень ІІ
4. Про що мріяв козак у творі Т.Г.Шевченка «Думка»? 5. Назвіть відомі вам пісні календарно-обрядової поезії весняного циклу. 6. Яка роль книжки в житті людини. 7. Що таке анафора? 8.Опишіть обряд колядування та щедрування за вивченими колядками та щедрівками. «Загадково прекрасна і славна давнина України» Різнорівневі завдання. Варіант 2 Рівень І 0,5 б 1.Гетьман Трясило – головний герой твору: А)Т.Шевченко «Думка» б) Т.Шевченко «Таррасова ніч» в)М.Вороний «Євшан-зілля» 2.Пісня «Маяло житечко, маяло» належить: А)до літературних; б)до жниварських; в)русальних; г) до веснянок. 3. Урочиста, похвальна пісня, в якій возвеличується якесь явище, особа, подія називається: А) історичною; б) стрілецькою; в) гімном; г) народною. 4. Укажіть, які народні пісні, крім загального значення, мають ще й конкретне, ужиткове, тобто призначені для якоїсь конкретної життєвої ситуації: А) русальні пісні; б) колискові пісні; в) стрілецькі пісні. 5.Укажіть, у яких календарно-обрядових піснях пора року виступає в якості головної дійової особи: А) у колядках і щедрівках; б) у веснянках; в) у жниварських піснях. 6. Укажіть, які пісні мають виразно патріотичні мотиви, носять героїчний, стверджувальний характер: А) стрілецькі; б) жниварські; в) колискові. 7.Укажіть, про яке історичне минуле говорить Т.Шевченко у поемі «Тарасова ніч»: А)про боротьбу з турками; б) про боротьбу з печенігами та половцями; В) про боротьбу з половцями. 8.Укажіть, чим зміг посланець розбудити пам’ять полоненого ханського хлопчика з поеми М Вороного «Євшан-зілля»: А)пахощами трави; б) колисковою піснею; в) рідною мовою. Рівень ІІ 1б 1.Чого бажала мати своїй дитині, співаючи їй колискову? 2. Назвіть відомі вам пісні календарно-обрядової поезії літнього циклу. 3.У чому головна думка стрілецької пісні «Ой у лузі червона калимна похилилася» С.Чарнецького і Г.Труха? 4.Що таке рефрен? 5. У русальній пісні «Ой, біжить, біжить мала дівчина» русалка дала дівчинці завдання. Яке завдання і як дівчинка його виконала? 6.Які пісні належать до зимового циклу? Що їх об’єднує? Доведіть це на прикладах вивчених творів. 7.Визначіть головну ідею твору М.Вороного «Євшан-зілля». 8.До чого закликає П.Чубинський у творі «Ще не вмерла Україна»? Свою відповідь обгрунтуйте.
Літературний диктант за темою «Гумористичні твори»
Завдання з української мови для учнів 6 клас 6 клас 1 варіант 1. Зробити синтаксичний розбір словосполучень. який? Наприклад: білий сніг - прост., імен. Читаю мовчки – Білосніжна скатертина – Надзвичайно гарний – Думатиму про вас – 2. Підкреслити в реченні усі члени та дати повну його характеристику. Тече туман у берегах ріки. _______________________________________________ ____________________________________________________________________ Учітеся, брати мої, думайте, читайте!______________________________________ ( якщо є), вставити пропущені розділові знаки.
4. Підкреслити у реченнях звертання, вставити пропущені розділові знаки.
5. Підкреслити у реченнях вставні слова, вставити пропущені розділові знаки.
6. Підкреслити у реченнях граматичні основи, вказати, просте чи складне речення.
Перелік рекомендованих сайтів
Завдання з алгебри для учнів 9 класу 9 клас алгебра Числові послідовності Дайте відповіді на запитання: 1. Наведіть приклади послідовностей. 2. Що називається арифметичною прогресією? Наведіть приклади арифметичних прогресій. 3. Як знайти різницю арифметичної прогресії? 4. Сформулюйте властивості арифметичної прогресії. 5. Запишіть формулу n-го члена арифметичної прогресії. 6. За якими формулами можна знайти суму перших п членів арифметичної прогресії? 7. Що називають геометричною прогресією? 8. Як знайти знаменник геометричної прогресії? 9. Сформулюйте властивості геометричної прогресії. 10. Запишіть формулу п-го члена геометричної прогресії. 11. За якими формулами можна знайти суму перших п членів гео-метричної прогресії?
Математичний диктант: « Висловлювання істинне чи хибне» 1.В арифметичній прогресії 2,4; 2,6;… різниція дорівнює 2 2.В геометричній прогресії 0,3; 0,9;… третій член дорівнює 2,7 3. 11-ий член арифметичної прогресії, у котрій а1= -4,2; d= 0,4 дорівнює 0,2. 4. Сума 5 перших членів геометричної прогресії, у якої b1=1; q=-2, дорівнює 11. 5.Послідовність чисел, кратних 5, є геометричною прогресією 6. Послідовність степенів числа 3 - це арифметична прогресія. Тестові завдання за темою 1)Знайдіть різницю арифметичної прогресії:7;4;1… а)-3; б)3; в) 1; г)-1. 2)Знайдіть сьомий член арифметичної прогресії: -5;-3;-1;… А)5; *б)7; в)3; г)1. 3)Знайдіть четвертий член геометричної прогресії: b=-1; g=-2 А)2; б)4; в)-16; *г)8.; 4)Знайдіть суму перших семи членів арифметичної прогресії: -5;0;5;…. 1 ) 0; 2 ) 70 3) 90; 4) 50. 5)Знайдіть суму перших чотирьох членів геометричної прогресії: -;4;2;… 1) 5. 2) -15; 3) -10; 4) 10; 6)Знайдіть суму нескінченої геометричної прогресії: 12;4; ;…. А)18; б)12; в)36; г)27. 7)Який номер числа -32 у арифметичній прогресії: а=-8; d=-2,4. А)10; * б)11; в)9; г)12 8) Запишіть число у вигляді звичайного дробу: 5,(53) А)5; *б)5; в)5; г)5. 9)Знайдіть перший член геометричної прогресії, якщо b=192; g=2 А)6; б)-3; *в)3; г)4. 10) Між числами 4 та 64 поставте число, яке разом з ними утворювало б геометричну прогресію. А) 16; б) 12; в)8; г)32 11) Людям, що копають яму,пообіцяли за перший метр заплатити 50 грн., а за кожний послідуючий метр на 30грн. Більше. Скількі коштів вони отримують за копання 5 метрів ями? А)520; б)650; В)550; Г)600 Практичні завдання за темою 1. Знайдіть номер члена арифметичної прогресії (), який дорівнює 7,3, якщо a1 =10,3, d = -0,5. Відповідь: 7 2. Між числами 2,5 і 20 вставте два таких числа, щоб вони разом із даними числами утворювали геометричну прогресію. Відповідь : 5,10. 3. Знайдіть суму всіх натуральних чисел, більших за 100 і менших за 200, що кратні 6. Відповідь : 14850 4. Три числа становлять арифметичну прогресію. Знайдіть ці числа, якщо відомо, що їх сума дорівнює 27, а при зменшенні на 1, 3 і 2 відповідно вони утворюють геометричну прогресію. Відповідь: 13, 9, 5 або 4; 9; 14.
Завдання з алгебри та початків аналізу для учнів 10 класу
тригонометричні рівняння презентація from iri23shka АЛГЕБРА 10 КЛАС Тема: Тригонометричні рівняння
Короткі теоретичні відомості
Тренувальні вправи
1). Розв’язати рівняння: cosx + cos x - = 0. 2). Розв’язати нерівність: sin( + 2x) < .
3). Розв’язати нерівність: sin х - cos x > 0. 4). Розв’язати систему рівнянь: cos x cos у = 0,75; sin х sin у = 0,25.
5). Розв’язати рівняння: 1 - cos x - sin = 0. 6). Розв’язати нерівність: tg ( - 3х) + ≥ 0. 7). Розв’язати рівняння: = 0. 8). Розв’язати систему рівнянь: cos x + sin у = 1; х + у = π.
9). Розв’язати нерівність: 4sin ∙ cos ≤ - 1. 10). Розв’язати систему рівнянь: sin х sin у - cos x cos у = - 1, sin х cos у - cos x sin у =
11). Розв’язати нерівність: sin 3х cos у - cos 3x sin у ≤ . 12). Розв’язати систему рівнянь: cos x + cos y = 1, х + у = 2π.
13). Розв’язати рівняння: 2 + cosx = 2 sin x.
14) Розв’язати рівняння: = 0.
Розв'язати рівняння:
1). 2sin x – 1 = 0. 2). sin(4x - ) = - . 3). cos(x – 2) = - . 4). sin 2x = - . 5). tg (x + 2) = 0. 6). 4 sin x cos x = 1. 7). 2sin x – 1 = 0. 8). sin(4x - ) = - . 9). cos(x – 2) = - . 10). sin 2x = - . 11). tg (x + 2) = 0. 12). 4 sin x cos x = 1. 13). 2sin x – 1 = 0. 14). sin(4x - ) = - . 15). cos(x – 2) = - . 16). sin 2x = - . 17). tg (x + 2) = 0. 18). 4 sin x cos x = 1.
Завдання з математики та фізики (учитель Прочна О.А.)
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Создать бесплатный сайт с uCoz |